Cei mai calitativi colanți damă și alte noutăți de la Bonprix

Salutare, draguțelor!

Astăzi revin din nou în atenția voastră cu o postare de tip OOTD (Outfit of The Day) în care am pentru voi 2 sugestii de ținute și 5 piese Bonprix despre care vorbim în cele ce urmează. Pe timp ce trece, realizez că îmi este tot mai greu să fac selecții când vine vorba de acest magazin online, multe dintre produse fiind deosebite, versatile, dar și foarte durabile. 


La ultima comandă am mers în general pe chestii basic, care se potrivesc stilului meu și care le pot purta cu succes în zeci de moduri mult timp de acum încolo. Îmi e foarte greu să spun că am un articol favorit, căci fiecare are acel plus de valoare. Dar mai bine hai să începem să povestim despre fiecare item în parte, așa cum v-am obișnuit. 

Noutăți în comanda de la Bonprix



Un prim lucru pe care l-am ales și pe care îl aveam salvat în wishlist e o pereche de cizme lungi. Nu aveam în colecție decât o singură pereche de astfel de cizme, cu talpă joasă, care să fie practice de zi cu zi. Când am văzut modelul și într-o nuanță de bej, dar și la reducere, efectiv m-am îndrăgostit. Îmi doream de mult timp o astfel de pereche de cizme. 

Sunt dintr-un material catifelat prevăzut cu structură în partea de jos, ca să fixeze bine încălțămintea pe picior. Am mai auzit de la alte persoane că materialul care trece de genunchi (nu cu foarte mult), ar aluneca. În cazul meu nu a fost problemă, dar în caz că se întâmplă o pot remedia cu niște benzi specializate pentru acest lucru (se găsesc ușor pe site-urile chinezești). 



Talpa este groasă dintr-un fel de silicon antiaderent (cred; nu mă pricep la astfel de materiale), ceea ce oferă puțină greutate cizmelor. Însă, atunci când sunt purtate sunt extrem de comode. Îmi făceam deja griji de primele și "sfintele bătături/beșici" care îmi apar de obicei la primul contact cu încălțămintea nouă. Ei bine, nu a fost să fie. Greutatea n-o simt atunci când le port și, de altfel, pot fi îmbinate în zeci de ținute (cu fuste, rochii, la pantaloni etc.). Sunt tare curioasă și de cum se vor comporta pe gheață sau zăpadă, dar pentru moment am avut noroc doar de vreme bună și au fost excelente.

Eu le-am asortat cu o pereche de colanți termo, același model de care vă vorbeam și în luna decembrie, din categoria pantaloni. Mi-a plăcut croiul extraordinar de mult și am optat pentru o nouă culoare, un bej rece (ceilalți fiind un maro cogniac). Cu și fără poate, dacă aș alege un singur articol din toate, cred că i-aș alege pe ei. 



Așa cum vă spuneam și data trecută, mi se pare că la Bonprix am găsit cei mai buni și cei mai frumoși colanți. Nu lasă lenjeria la vedere, modelul acesta nu e foarte lucios sau să ofere o impresie greșită, sunt extrem de comozi și se pliază perfect pe forma corpului. Iar în plus, păstrează bine și căldura, fiind ușor căptușiți (potriviți mai mult pentru sezoanele de tranziție). Nu sunt materialul acela subțire și ieftin pe care-i găsești în general în piață, și de aceea sunt foarte încântată de ei. 



În ținută am încadrat inclusiv o bluză cu volănașe pe burgundy la care, elementul decisiv a fost reducerea de 50%, dar și volanele, bineînțeles. Încă este disponibilă la același preț, cu codul 1725596805. Croiul bluzei mă duce cu gândul la o ie, având un material subțire, cu o bandă elastică și creață dispusă la încheietura mâini, mânecile ușor bufante și dungi perforate încadrate în modelul bluzei. Eu am ales s-o bag în colanți și vedeți că acest lucru nu se observă, truc prin care îmi pot contura mai bine talia și să-mi echilibrez proporțiile. Mi se pare o bluză foarte simpatică, ușor elagantă, la fel de versatilă.




Trecem și la ținuta 2 unde m-a cucerit o tunică din satin (cea din prima fotografie). De fapt, e o rochie tip bluză, lejeră, lărguță și cu model tip volănaș, care îmi aduce aminte de o altă rochie de vară similară achiziționată de pe un site străin, în urmă cu vreo 2 ani. Acea rochie a stat mult timp în șifonier și îmi era cumva teamă să o port din cauza credinței că nu mi se va potrivi croiul ei tip babydoll. Însă, m-am înșelat grav pentru că, odată ce am început s-o port, nu m-am mai putut dezlipi de ea. 



Iar aceasta e aproape identică, diferențele fiind la culoare care e de această dată un gri-allbăstrui, la faptul că prezintă mâneci lungi cu terminații de clopot și o fundă la baza gâtului. Mi se pare o alegere extrem de elegantă, potrivită la ocazii sau pentru ținutele sofisticate de birou, iar prețul este grozav de bun, redus cu 40%. Materialul este mai degrabă unul moale și cu aspect ușor satinat, nu acel satin subțire pe care-l știe toată lumea. 



Tunica am îmbinat-o cu niște colanți lucioși tot descoperiți la Bonrpix cu ocazia acestei comenzi, o pereche de colanți negri, dintr-un material ușor mai subțire față de cei prezentați anterior, care sunt și ușor strălucitori, dar nu precum colanții din latex (care pentru mine personal sunt mult prea mult). Și ei sunt comozi și versatili, iar partea mea favorită la ei e că sunt foarte lungi și nu-mi lasă glezna la vedere. Acest model, din păcate, nu mai e pe stoc, dar dacă sunteți fane colanți, vă recomand cu căldură să aruncați un ochi peste colecțiile lor. 







Acestea fiind zise, care e ținuta și/sau item-ul vostru favorit? Mie îmi e foarte greu să mă decid, așa cum vă spuneam, pentru că toate mi se par niște alegeri superbe și practice. 

Vă mulțumesc de vizionare și ne auzim curând cu noi postări inspiraționale!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare