Dă-mi primăvară, sănătate, că-i mai bună decât toate!

by - duminică, februarie 27, 2022

Primăvara este sezonul marilor provocări. Iar cea mai mare dintre ele e să ne încurajăm corpul să facă față cu succes, atât la interior, cât și la exterior, cu toți factorii ce-i perturbă echilibrul. Natura a fost dintotdeauna o inspirație pentru mine și pentru cei apropiați, ajutându-mă să scriu povești cu final fericit. Cum sunt și cele de azi.

Multe dintre cele care se povestesc în această perioadă, încep cu o mică durere de gât sau cu un nas înfundat, și se termină cu febră și dureri articulare. Pentru alții, e o sensibilitate care se transformă în acnee, dermatite, traumatisme ale pielii, păr uscat, deshidratat etc. Nici programul extrem de încărcat, mesele haotice și odihna nepotrivită, nu pare să ne ajute organismul pe termen lung, ci dimpotrivă, îi dau ficatului și mai multe bătăi de cap.  

Fiecare dintre noi are o poveste în ceea ce privește sănătatea proprie, pe care dorim să o transformăm în așa fel încât, să ne alunge supărările și să ne ofere bucuria de a fi din nou energici și plini de viață, de a petrece timp în compania și cu zâmbetul celor dragi. Mai ales pe timpul primăverii, un sezon atât de frumos și plăcut.


Sursa: Ayurmed&SuperBlog

Rețeta mea pentru o sănătate de fier, cu produse Ayurmed


De-a lungul ultimilor 4 ani, Ayurmed m-a ajutat prin intermediul gamei vaste de suplimente alimentare să am grijă de mine și de cei din jur, cu care am construit povești de iubire alături de organismele noastre. De aceea, vreau să vă arăt astăzi că, se poate să îmbrățișăm pe deplin primăvara și frumusețea ei, alegând să transformăm afecțiunile de sănătate în istorie, folosind remedii naturiste inspirate din medicina tradițională indiană. Ele sunt de altfel baza suplimentelor eficiente Ayurmed, de peste 23 ani.

Îmi amintesc cu drag de răceala de atunci, care se instalase peste noapte. Simptomele clasice le știm cu toții. Iar corpul meu știe că a fost întotdeauna precum cel de copil (mic, firav și slab) cu o imunitate redusă. Dincolo de remediile naturale de care am aflat de la bătrânii din familie (ca ceaiul de coji de ceapă sau cel de mentă, șosetele cu oțet, tinctiura de propolis și așa mai departe), ideale în prevenirea, ameliorarea sau chiar tratarea unor afecțiuni, din arsenalul meu făcuse parte și primul produs testat de la Ayurmed - Counghend, sirop pentru tuse. 



Eu am optat pentru varianta cu zahăr, dar bunica la acea vreme, de exemplu, prefera varianta fără zahăr. Durerile în gât au fost calmate eficient, vocea începea să-și revină pe făgașul normal după vreo 2 zile în care am putut schița ceva prin semne. Totuși, știu că majoritatea copiilor au o imunitate scăzută fiind mai predispuși în această perioadă la răceli. 



Iar pentru asta, vreau să vă amintesc de Happy Kid, un sirop pentru copii, pe care n-am ezitat să-l încerc și eu. Are un gust extrem de plăcut, iar printre ingredientele naturale de bază se regăsesc mai multe plante indiene ca extractul de lemn dulce, cardamonul, extract de vasa, bael etc. ce contribuie la sănătatea căilor respiratorii, la prevenirea și ameliorarea indigestiilor, cât și la combaterea paraziților etc. Ca în cele din urmă, imunitatea copiilor să fie una puternică și să nu mai existe inclusiv probleme de apetit (căci Happy Kid este inclusiv un sirop pentru pofta de mâncare).

Sursa: Ayurmed&SuperBlog

Nu pot uita nici de experiența cu Livecom. Acum 3 ani când au început problemele mele cu gastrita, am umblat prin medici și pe la Urgențe timp de 2 luni. În cele din urmă, am ales să mă programez la o consultație la unul dintre specialiștii din București în apifitoterapie și medicină ayurvedică, dr. Carla Fabian. Am apelat la dânsa și pentru problemele bunicii, și ne-a îndrumat de fiecare dată către analizele potrivite în vederea stabilirii unor diagnostice, dar și cu privire la tratamentele naturiste adjuvante care ne-ar putea ameliora afecțiunile. 

În cazul meu, virusul a determinat instalarea unei gastrite destul de urâte. Desigur, nici stilul meu de viață nu era unul sănătos (plecat la facultate dimineața, serviciu apoi până târziu, mese eronate, vicii etc.), ceea ce punea inclusiv sănătatea focatului în pericol. Doamna doctor mi-a sugerat inclusiv dietă alimentară, alături de suplimentul Gascure menit să sprijine sănătatea stomacului (pe care îl folosesc cu drag și astăzi), împreună cu Livecom hepatoprotector, care contribuie la protejarea și refacerea ficatului după intoxicații cu alcool, medicamente, stil de viață neadecvat etc. M-am simțit excelent după o cură de trei luni.



A mai fost prezent în viața mea și Kamayani, un supliment pentru femei disponibil în variantă de sirop și comprimate, menit să-mi sprijine sănătatea aparatului feminin, la apariția dereglărilor hormonale sau în ceea ce privește durerile menstruale. Pentru unele femei, schimbările semnalate la nivelul aparatului reproducător duc inclusiv la dureri de cap, stări de nervozitate, lipsă de apetit sexual, lucruri pe care acest tonic și revitalizant pentru femei le reglează în mod natural. În cazul meu, scopul era cel de a ameliora disconfortul lunar dat de menstruație, ce mă ținea la pat timp de 2 zile, în mod obișnuit. Din nou, iată, un remediu excelent pentru organismul meu.

Iar lista suplimentelor Ayurmed încercate de întreaga familie, care ne-au câștigat respectul și încrederea, este una mult mai vastă. 
Din toate acestea am învățat și câteva lucruri importante printre care și ce schimbări se pot face pentru a da un restart corpului atunci când suferă, când e pus în fața unor situații nefericite sau cu scop preventiv căci, nu-i așa, prevenția e mai bună decât toate.


3 schimbări pentru o primăvară armonioasă în suflet și în organism


Primul pas pentru mai multă armonie e să-ți dorești să treci cu succes peste orice. Timpul mi-a arătat că psihicul poate fi cel bun preten, dar și cel mai mare inamic. Iar cu o voință puternică, corpul se poate regla cu mai multă ușurință, inclusiv în ceea ce privește adaptivitatea noastră la anumite tratamente, diete speciale etc. Nu există "Nu pot!", există "Nu vreau!". Cât de departe ești dispuși să mergi pentru a fi pretutindeni sănătos? Odată ce ai luptat cu o afecțiune, faci totul să previi ca aceasta să reapară. Dar noi avem puterea de a nu fi necesar să învățăm din greșeli și să facem lucrurile așa cum trebuie de la bun început.

Cea de-a doua misiune importantă e organizarea. Deși tehnologia ar fi trebuit să simplifice totul, problema organizării este omniprezentă. Probabil că și tu alegi să sari uneori peste mese, să lucrezi mai mult decât ar trebui sau să derulezi rețelele de socializare în loc să-ți asiguri minimul necesar de ore de somn. Exact așa cum făceam și eu. Toate astea pot duce la ceea ce specialiștii numesc "burnout", un efect de suprasolicitare deloc plăcut, pe care corpul îl va resimți din plin și la care va acționa în consecință. Și e doar unul dintre efecte. 
Așa că hai să ne delimităm nevoile, să ne organizăm mai eficient și să ne facem timp și pentru propria persoană!


Sursa: Ayurmed&SuperBlog

Iubește-te! E dificil să ne concentrăm asupra unei rutine potrivite pentru propriul corp, și să nu alegem de exemplu, produse cosmetice populare, scumpe etc. care nu sunt neapărat cele mai potrivite sau cele mai eficiente. Cunoscându-ne nevoile, ne putem arăta dragostea și față de pielea noastră, de păr și de multe alte zone, iar Ayurmed deține inclusiv o serie de produse cosmetice, bazate tot pe extracte naturale din plante indiene, care pot contribui la îngrijirea pielii, alături de suplimentele prezente în portofoliul.

În cele din urmă, auzim peste tot de alimentația sănătoasă. Iar atunci când tentațiile sunt la tot pasul, parcă ne e tot mai dificil să facem o schimbare din acest punct de vedere, ori să renunțăm la vicii pe fondul unui stil de viață stresant. Din nou, revin la ideea că voința este totul. Dulciurile pot fi înlocuite cu fructe, mesele grele cu o serie de combinații alimentare de succes în care vedetele să fie legumele și preparate tot mai puțin procesate. După ani de dietă medicală, un om pofticios ca mine, poate afirma că e mult mai plăcut să te bucuri de un corp și o minte sănătoasă, decât să te lupți cu suferința corpului care-ți taie aripile și te ține în loc, după o gustare nesănătoasă. Nu mai spun de gust, de savoarea pe care o au mâncărurile mai ușoare, fără grăsimi, prăjeli etc.

Alergiile sunt în floare, răcelile la fel, și multe organe duc o luptă masivă pentru a ne adapta și a regla corpul la schimbările prin care trece în această perioadă. Dar există atât de multe opțiuni prin care ne putem sprijini imunitatea cum e Happy Kid, până la Margusa (supliment pentru detoxifiere naturală și afecțiuni dermatologice), Livecom protector al ficatului, Daitab hipoglicemiant și multe altele.

Așadar, revin în încheiere cu ceea ce-mi doresc și mie, și vouă - sănătate, că-i mai bună decât toate. 

Articol scris pentru proba extra-concurs lansată de Ayurmed via SuperBlog.

You May Also Like

0 comments