Am testat Legendary Lengths Mascara de la Avon. Hai să afli impresiile!

by - joi, martie 24, 2022

 Salutare tuturor și bine v-am regăsit la o nouă recenzie, de data aceasta a noului rimel de la Avon pe care sigur îl știți deja după ambalaj sau nume, fiind viral în mediul online.


Așa cum spuneam și data trecută, la testarea celui mai recent parfum apărut (Attraction Game), Avon scoate tot mai multe noi lansări, ceea ce poate, pentru unii dintre voi, nu reprezintă mare lucru. Mai rar e însă, să lansezi în piața de azi care e plină de cosmetice, produse bune, dar și de calitate, și la prețuri foarte mici. Așa că mare îmi e mirarea că pot recomanda cu căldură, încă o dată un produs de la ei. 

Campania BuzzStore&Avon Legendary Lenths Mascara: impresii

Voi trece direct prin a vă povesti ce îmi place la această mascara și ce o face potrivită pentru mine, poate chiar și pentru voi.


În primul rând periuța, care e foarte subțire și flexibilă, din silicon, pe care am întalnit-o doar la branduri de lux sau scumpe. Asta-i oferă o ergonomie desăvârșită, fiind ușor de aplicat chiar și în colțul intern, respectiv cel extern. Sau pe genele de la partea inferioară a ochilor, situație în care, la o mascara clasică din acest interval de preț, mă murdăream fără excepție.

Before

After

Genele mele n-aș spune că sunt problematice. Au o lungime frumoasă, sunt curbate și destul de dese (chiar dacă am pierdut câteva la șalazion). Deci nu mă plâng.  Însă, ele fiind blonde, devin greu de sesizat fără un rimel bun. Am trecut prin foarte multe situații în care, deși unele rimeluri ar fi trebuit să le separe, mai tare mi le lipeau între ele, iar unele locuri se vedeau de parcă nu aș fi avut fire de păr. Ei bine, aceasta mascara le separă perfect încă de la primul strat, le oferă o ușoară dimensiune și nu le încarcă dacă sunt aplicate dintr-unul sau două straturi. 


Totuși, dacă aveți nevoie de mai multă intensitate, vă recomand să aplicați imediat pentru că altfel se usucă imediat și se poate resimți efectul ușor încărcat. Pentru demonstrația de astăzi am folosit un singur strat și sunt mulțumită de rezultat (în alte situații a trebuit să aplic chiar 2 straturi la alte rimeluri ca să obțin același efect).

Un fenomen la care nu aveam nicio așteptare e rezistența, unde m-a surprins foarte plăcut. În prima zi de testare am ieșit în oraș și am întâmpinat rafale de vânt, situație în care ochii mei reacționează foarte repede și lăcrimează accentuat, iar eu intervin repede cu degetele sau cu șervețelul pentru a mă șterge. Ei bine, rimelul nu s-a întins absolut deloc, nu a curs, rezistând impecabil timp de circa 11-12 ore. Mi se pare formidabil! Sigur, atunci când ochii sunt frecați, ea se va transfera (lucru întâlnit la orice mascara testată de mine, dar totuși, cine vrea să facă asta?).


Totodată, ochii mei sunt sensibili și am foarte multe produse de la care reacționez nu întocmai plăcut. Însă, cu această mascara nu am avut efectiv nici cea mai mică problemă. Dacă nu atingeam genele, nici nu aș fi simțit că am ceva acolo.

Puteți vedea și voi efectul before&after unde am încercat să surprind cât mai bine cum se văd genele mele cu mascara și cum se văd fără. Pe mine una m-a cucerit și a devenit un produs preferat al rutinei mele de make-up.

Voi ați testat-o? Cum vi se pare?


#BUZZlegendaryLengthsMascara

#BUZZAvon



You May Also Like

0 comments