Și încăpătoarele își pot aranja sprâncenele!

La un moment dat, o persoană dragă mie, din online, îmi spunea că un beauty blogger ar trebui să știe și să împărtășească informații dincolo de etichetă (lucru cu care sunt complet de acord). 



Însă, mie de exemplu, nu-mi este jenă să reconosc că nu sunt perfectă și că nu mă pricep deloc, de exemplu, la aranjarea sprâncenelor. Machiajul mi s-a părut dintotdeauna o artă. Iar din prisma acestui aspect, cred că e nevoie de multă pasiune și energie pentru a face lucrurile perfect și a le ști pe toate.

Până de curând, mi-am aranjat sprâncenele maxim de 2 ori în viață, de fiecare dată transformându-se într-un adevărat eșec (motiv pentru care am și renunțat la idee). Fac parte inclusiv din categoria fetelor care nu se pensează (ciudat, nu?). 

Sprâncene aranjate cu  Thick It Stick It 

Totuși, personal consider că, deși nu am sprâncene perfecte, nu arată nici groaznic (privite din avion sau dacă sunt luate la rost de un profesionist de care aminteam adineaori). Iar de câteva zile am descoperit niște produse tare faine care mi-au schimbat percepția despre aranjarea lor și despre faptul că, o începătoare, nu-și poate așeza ușor și cel puțin decent sprâncenele.

Sprâncene frumoase și definite cu produse NYX&Notino


Aqm descoperit recent 2 produse perfecte pentru a da formă sprâncenelor mele de la unul dintre brandurile de cosmetice preferate. Cum probabil ți-ai dat seama deja, e vorba de NYX Cosmetics. 



După ce au făcut furori în online, multă vreme nu mi-am putut scoate din cap un anumit gel sprâncene. E vorba de Thick It Stick It care e de fapt o mascara cu pensulă mică, ce se regăsește într-o varietate de nuanțe, mai precis 5, dacă o alegeți de la Notino. 

Eu am nuanța Taupe care mi se pare că se potrivește excelent cu pielea mea albă, deschisă la culoare, și cu sprâncenele mele blonde. Nuanța este foarte naturală și se aplică extrem de ușor, oferindu-mi posibilitatea de a le aranja și a le da o formă mai frumoasă, în doar câteva secunde, periindu-le în sus, cu ușoare mișcări către extremități. 



Cum spuneam, nu mă pricep extraordinar la acest domeniu și știu să explic procesul, dar cert e că-mi place tare mult rezultatul final. Pot aplica această mascara într-un strat sau în mai multe, în funcție de intensitatea pe care mi-o doresc (prefer să merg la sigur, cu o colorație ușoară). Ce îmi place la ea e și faptul că nu incarcă genele, nu se transferă, se usucă repede și menține designul sprâncenelor întreaga zi, pe care le ține în loc, fără niciun fel de probleme. 



Pentru un rezultat mai intens și o conturare mai precisă, ori pentru umplerea golurilor (nu e cazul meu), dispun și de Nyx Precision Brow Pencil, care este un creion sprâncene retractabil, cu 2 capete, însoțit de un fard îngust sub formă dreptunghiulară și o perie pentru dispersia și uniformizarea culorii. Poate fi folosit cu succes ca atare sau înainte de a aplica mascara de care vă povesteam anterior. 


Forma fardului este ergonomică și conferă o preciziei sporită la trasarea firelor de păr. Un atuu e și prezența periuței care, nu zgârie și nu e incomodă, deci e simplu de manevrat. Este și un produs practic în călătorii. 
Nuanța mea este Ash Brawn, o nuanță care, din nou, consider că e foarte naturală. Mă ajută cu cea mai mare ușurință să intensific sprâncenele și să-mi evidențiez privirea. 

          


Până acum, toate produsele de machiaj de la NYX mi s-au părut formidabile, iar sugestiile prezentate nu sunt o excepție de la gene. Ca prin urmare, dacă și voi sunteți începătoare sau doriți să încercați noi produse pentru aranjarea sprâncenelor, vi le recomand cu căldură. 

În colecție găsiți inclusiv un creion tint cu pensulă ultra-subțire pentru desenarea firelor, alături de rujuri rezistente la transfer și apă, farduri de ochi, tușuri și multe alte produse cosmetice esențiale pentru rutina voastră de machiaj, pe care le găsiți bineînțeles, la Notino.

XOXO,

Alexandra 

Sprâncene aranjate cu Brow Precision Pencil & Thick It Stick It 





Comentarii

Postări populare