Vitamina C și SPF într-un singur produs - Anew Vitamin C SPF 50

 


De-a lungul timpului, am presărat în rutina mea de îngrijire câteva produse și câteva ingrediente cu care tenul meu s-a resimțit tare bine. Unul dintre ele este vitamina C, iar cel de-al doilea este SPF-ul. Chiar și în momentele în care nu apelam la o rutină extrem de elaborată, aveam grijă să folosesc aceste două ingrediente pentru a-i arăta pielii mele câtă dragoste îi port. Iar pentru simplu fapt că acum există intr-un singur produs precum Anew Vitamin C SPF 50 de la Avon, deja simt că rutina a devenit mai simplă. 


Vitamina C este un bun antioxidant care contribuie la atenuarea și eliminarea petelor, dar și la vindecarea coșurilor (în cazul meu). SPF 50 este protecția maximă pe care o putem oferi pielii pentru a preveni apariția petelor, îmbătrânirea pielii cauzată de factorii de mediu, în special de razele UBV și UVA. Cu atât mai important e să folosim protecție solară dacă suntem diagnosticați cu afecțiuni de piele (cum e psoriazisul în cazul meu, care poate duce la apariția de pete și cu care n-am mai avut probleme de când am început să folosesc SPF constant), ori dacă folosim acizi care pot sensibiliza pielea, în ciuda efectului benefic.


Avantajele cremei protectoare Avon Anew Vitamin C SPF 50

Dincolo de efectele deja menționate, utilizând în ultima vreme această cremă pe post de bază de machiaj, am remarcat mai multe beneficii.

  • Tenul arată mult mai curat și mai luminos;
  • Glow-ul pe care-l conferă este unul natural, proaspăt, sănătos;
  • Nu lasă o peliculă albă;
  • Se absoarbe repede;
  • Nu incarcă și nu irită tenul (deși am tenul sensibil iar vitamina C poate fi sensibilizantă la rândul ei, asemeni parfumului care în acest caz, e într-o concentrație medie având rol de conservant și cu care n-am cea mai mică problemă);
  • Hidratează și catifelează pielea, fără a lăsa o senzație grasă (ten mixt);
  • Machiajul se așează impecabil întreaga zi, lucru care nu mi se întâmplă cu orice produs;

Toate acestea transformă noua apariție într-unul dintre produsele mele favorite de îngrijire căruia nu îi pot reproșa nimic, pentru că nu am avut nicio neplăcere și nu i-am găsit niciun defect (poate doar prețul care este cel practicat ca în marea majoritate a pieței pentru un SPF bun, dar mult mai redus față de o vitamina C cu adevărat potentă). 
Cu această experiență care dovedește încă o dată că cei de la Avon și-au îmbunătățit enorm calitatea produselor comercializate, îmi doresc tare mult să încerc inclusiv serul lor cu vitamina C, din aceeași gamă. Puteți observa și voi cât de bine arată tenul în fotografiile prezentate.

Când e necesar să aplicăm SPF?

Multe persoane spun că ar trebui să folosim crema cu protecție solară chiar și dacă stăm în casă, explicația fiind razele de lumină ce pot pătrunde în locuință. Însă, acest lucru nu este întocmai relevant după spusele Iuliei Panduru, medic dermatolog, mai ales dacă ne petrecem timpul într-o încăpere mai întunecată, unde soarele și/sau o cantitate generoasă de lumină nu pătrund. Dacă petreceți foarte mult timp la calculator, ca și mine de altfel, mai potrivită este crema cu filtre albastre. 



Recunosc totuși că, nu folosesc o astfel de cremă și mă limitez la cea cu SPF pentru momentele în care ies la exterior, dar poate aceste informații vă vor fi de folos. În plus, pentru o eficiență sporită, ar trebui să reaplicați protecția solare după maxim 4 ore,  aceasta diminuându-se pe parcurs. Ceea ce înseamnă că, și crema aferentă ar trebui combinată fie un spray care să se aplice deasupra machiajului, fie să se reaplice crema, dar asta înseamnă evitarea machiajului sau demachere periodică. 

Acestea fiind zise, pot afirma că noua cremă primită în cadrul campaniei BUZZStore și Avon este una grozavă, care-mi îndeplinește toate cerințele, și pe care o voi folosi cu plăcere până la ultima picătură. 

Voi ați testat-o?

Xoxo,

Alexandra 


#BUZZAnewVitaminCSPF50 
#buzzAVON

Comentarii

Postări populare