Cu ce e diferită revista Flawless.ro și de ce o citesc în detrimentul celorlalte?

 În vremea copilăriei mele am prins perioada în care revistele clasice erau la modă. Era fascinant să primesc tot felul de cadouri, iar printre pagini găseam nenumărate informații utile, o grafică extrem de atractivă și multe sfaturi pentru îngrijirea personală, psihologică, trucuri practice, lucruri la care nu aveam acces în alte părți dat fiind că, calculatorul, internetul și telefoanele inteligente, au intrat în viața mea mult mai târziu.

Acum, încă mă gândesc cu nostalgie la acea perioadă. Dar cum noțiunea timpului o percep și o gestionez altfel, preferințele de odinioară în materie de reviste și lectură s-au preschimbat în cele digitale la care, revista Flawless.ro îmi îndeplinește întregul necesar de care am nevoie când vreau să fiu la curent cu aparițiile și schimbările cotidiene.


Introducere în revista Flawless.ro

Revista www.flawless.ro este o publicație feministă fondată inițial de către redactorul Șef Alexandra Nuța Stoica, fost șef-redactor la revista Șapte Seri, în parteneriat cu Ioana Radu - o altă iubitoare de frumos pe care am cunoscut-o online și pe care o urmăresc cu drag. Astăzi, la conducerea revistei a rămas în mod oficial doar Alexandra, o persoană caldă, deschisă, plină de informații interesante pe care le răspândește prin intermediul revistei ce cuprinde 6 secțiuni cu domenii precum modă, frumusețe, lifestyle, jocuri, cărți, recenzii de filme, interviuri cu artiști consacrați, tips&tricks etc.

De ce aleg Flawless.ro

Motivele pentru care eu aleg revista www.flawless.ro și pentru care o prefer în detrimentul altor publicații din zilele noastre este în primul rând pentru inovația în materie de informație pe care mi-o pune la dispoziție. Tonul pe care îl regăsesc în articole e unul prietenos, iar informațiile sunt de actualitate, din care mă pot inspira pozitiv în viața personală și cea profesională.

În același timp, Alexandra este o persoană cu un spirit creativ și un om al comunicării, motiv pentru care susține această latură a oamenilor disponibili în online prin crearea de campanii creative și educative cu jurnaliști, dar și bloggeri. Ea mi-a oferit posibilitatea de a primi de câteva ori cadouri drăguțe din partea Dermacare România - un brand orientat către comercializarea de dermato-cosmetice, suplimente și dispozitive medicale, de la care am putut testa două creme potrivite tenului meu problematic și de care am fost extrem de încântată.

Un alt lucru pe care-l apreciez e și faptul că, flawless.ro nu este un loc în care se găsește conținut neadecvat, drame, materiale care nu sprijină nicicum dezvoltarea omenirii și a tinerilor de astăzi. Ba dimpotrivă, caută să influențeze frumos la formarea acestora.

Orice persoană găsește cu ușurință la această revistă online cel puțin o categorie de interes, bogată de informații practice și folositoare, fiind la îndemâna tuturor.

Tu citești flawless.ro? De ce?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare