Prima comandă de pe Shewin - mic ghid în cumpărături de fashion internațional

 În urmă cu două săptămâni am găsit pe un nou site străin cu haine. Mereu mi-a plăcut să încerc lucruri noi, iar aceasta nu a făcut excepție, cu atâta mai mult că, aruncând un ochi peste site-ul Shewin.com, am descoperit o sumedenie de articole vestimentare frumoase din sfera boho-chic și casual. Stilul boho este cât se poate de feminin, cu piese comode, care te duc instantaneu cu gândul la vară.

                   


Așa că nu am stat prea mult pe gânduri și am comandat 3 rochii superbe pe care o să ți le arăt astăzi și despre care îți voi vorbi puțin (dacă mă urmărești pe Instagram sau TikTok este foarte posibil să le fi văzut deja și acolo). Una dintre ele am purtat-o și la evenimentul cu bloggerițe de la Iași, dar lumina era prea puternică, mi s-a făcut rău în acea zi și în următoarele, așa că nu am mai apucat să fac poze frumoase și artistice în natură, așa cum o făceam de obicei. Hai să-ți arăt rochiile și să ți le prezint!


Ce trebuie să știi despre shewin.com

În primul rând, acesta e un site chinezesc. Deci toate articolele au venit din China. Sistemul lor este foarte interesant în ideea că, oferă atât posibilitatea persoanelor fizice să-și comande în mod obișnuit piesele care au nevoie, dar și antreprenorilor, în sistem dropshipping (piese mai multe). Pe site se vede precis în dreptul fiecărui produs ce cantitate există, iar indicativul de greutate pentru fiecare produs în parte m-a ajutat să-mi fac o idee în ceea ce privește calitatea materialelor despre care știam deja că sunt din poliester (cel puțin cele pe care le-am ales eu, dar nu am nicio problemă cu asta). 

Coletul a ajuns foarte repede, prin FedEx (aproximativ 4-5 zile lucratoare plus weekendul). Și dat fiind că a venit din afara țării am fost nevoită să plătesc taxe vamale. 

Prima experiență cu Shewin

Produsele au venit foarte bine ambalate, fiecare în punga lor, pe langă cea de curierat. Apoi, rochiile mi se par tare simpatice și frumoase, exact ca în poze, ceea ce e un mare plus. 


Am ochit inițial această rochiță albă peste care n-am putut trece cu vederea. Materialul dantelat nu e nici subțire, dar nici foarte gros, fiind destul de delicată. Așa că trebuie purtată cu grijă. Din nefericire, nu aveau mărimea XS, așa că eu am ales S și pentru acest model mi-ar fi trebuit o mărime mai mică. Prețul ei a fost însă foarte bun (până în 80 lei în banii noștri). Desigur, rochia trebuie purtată cu un anumit tip de lenjerie pentru a nu lăsa la vedere zona inferioară, iar la partea superioară, mânecile mi se par de mare efect.



La Iași am purtat rochia galbenă înflorată care m-a atras atât prin croi  cât și prin bogăția materialului. Imprimeul este unul tare frumos și colorat, fiind exact acea pată de culoare de care avea garderoba mea nevoie în vara asta. Ea e confecționată din voal și e în stil babydoll, care se potrivește de minune cu părul meu roz. Îmi place tare mult că materialul este totuși amplu, mânecile sunt ușor bufante și crețe, iar decolteul este atât cât trebuie, precum și lungimea. Am purtat-o deja de nenumărate ori, cu adidași, dar și platforme, fiind confortabilă și versatilă.






Se pare că, în acest sezon, atenția mea cade predominant asupra rochiilor albe, motiv pentru care am mai ales încă o rochie în această culoare, de data asta una maxi. Toate rochiile, inclusiv aceasta, dispun de o jupă, iar a ei e ceva mai scurtă, dar materialul de deasupra este extrem de amplu. Cu și fără poate, cred că aceasta a devenit favorita mea, eu fiind o mare fană a materialelor bogate care-ți oferă un aer diferit. La partea de sus are un elastic care se așează foarte frumos și permit porțiunii cu volănaș să atârne pe umeri fără să cadă sau să se ridice. Rochia boemă cu umeri căzuți dispune și de un imprimeu discret, fiind pur și simplu perfectă pentru vară, plajă, vacanțe etc. A fost cea mai scumpă dintre toate (aproximativ 25$), dar un preț totuși foarte bun pentru materialul plin și pentru modelul extrem de frumos și elegant.




Dacă inițial așteptam comanda cu nerăbdare și aveam emoții în ceea ce privește calitatea lor raportată la preț, această primă experiență cu Shewin a fost garantat un mare succes. Hainele sunt pe gustul meu din toate punctele de vedere, iar magazinul dispune și de alte modele la fel de interesante pentru doamnele și domnișoarele care vor să fie la modă îmbrăcându-se cu stil. Aruncă și tu un ochi să vezi ce piese mai au în portofoliu!

Comentarii

Postări populare