Flormar - produse cosmetice testate în 2022

 Salutare, dragilor!

Vouă place să încercați diferite produse cosmetice, de la diferite branduri, cu șansa de a descoperi noi selecții faine?

În ultima perioadă, pe lista de încercări s-au regăsit produsele de la Flormar România, un brand a căror produse le-am mai încercat și în trecut. Nu mai țin minte experiențele mele de la acea vreme, dar mi-am conturat noi impresii despre alte produse primite în cadrul evenimentului #bloggeritelacastel.


Produse cosmetice pentru frumusețe la preț accesibil, de zi cu zi

Punguța de la Flormar Cosmetics România a cuprins câteva bunuri din diferite categorii și astfel am putut încerca atât ojele, la care caut mereu ceva de calitate și la preț bun, dar și produse cosmetice variate pentru ten. Hai să discutăm așa cum se cuvine despre fiecare în parte.

Ojele de la Flormar

Am primit 3 oje - una roz fucsia, una galbenă (perfectă pentru vară) și un top coat menit să prelungească rezistența acestora.

Nuanța roz este intens pigmentată și mi-a permis aplicarea chiar și dintr-un singur strat.


Deopotrivă, oja galbenă trebuie aplicată în mai multe straturi pentru a fi pe deplin opacă. Împreună cu un top coat asta înseamnă că trebuie lăsată mai mult timp să se usuce pentru a preveni deteriorarea modelului. 

Despre durabilitate, pot spune că oja roz m-a ținut aproximativ 4-5 zile până a început să se ducă pe alocuri, iar cea galbenă, chiar și aplicată în mai multe straturi, a rezistat spre surprinderea mea mai mult de o săptămână. Pensula la ambele este foarte ergonomică în condițiile în care, de regulă, foarte rar mi se întâmplă să nu mă murdăresc pe laterale.

Lacul incolor oferă un aspect de gel, luciul fiind unul intens și strălucitor, cu același tip de pensulă care face aplicarea extrem de ușoară. 

Farduri și cosmetice pentru ten, buze și ochi

Referitor la farduri aș dori să încep cu produsul meu favorit - și anume tușul de ochi la care, la prima impresie, nu aveam așteptări. Pensula este fixă (eu le prefer de regulă pe cele mici și flexibile), dar extrem de ușor de manevrat pentru o codiță perfectă atunci când există îndemânare. L-am folosit cu fiecare ocazie în care mi-am făcut un machiaj al ochilor și rezistâ foarte bine, lichidul de la interior nu s-a uscat (cum am pățit la alte tușuri scumpe ce au rezistat maxim 3 aplicări) și îl folosesc cu mare plăcere. Singurul minus este rezistența. Nu am pleoapele grase, dar ochii îmi lăcrimează chiar și la cea mai mică adiere, iar tușul curge în colțuri dacă fac o codiță joasă. Partea bună e că se curăță și se corectează foarte ușor. Dacă ar fi rezistent, i-aș da 10/10. Așa că, pentru moment are un 9 cu felicitări. Îmi place tare mult!


Mascara Spider Lash vine cu mulți peri interesanți și aplicarea ei nu e cu nimic mai dificilă. Rezultatul e unul natural, genele sunt ușor alungite, dar nu și încărcate, iar acesta nu curge și nu se întinde. Sau cel puțin eu nu am avut deloc experiențe neplăcute cu el.

Mostrele de fond de ten nu le-am încercat, dar am testat câteva nuanțe de farduri din paleta mini. Surprinzător acestea sunt destul de pigmentate, sunt ușor prăfoase, dar se poate face un machiaj smokey cu ele destul de draguț. Iar cu o bază bună de machiaj, fardurile vor avea o rezistență foarte bună.


Iar în cele din urmă, să vorbim și despre rujuri unde am primit un balsam de buze și un ruj lichid mat.

Balsamul cu măr are un parfum ușor și un gust de măr foarte plăcut, că-mi vine să-l mănânc (cu siguranță cunoașteți senzația). Hidratează bine buzele și le lasă moi, catifelate, exact ceea ce au nevoie buzele uscate cum sunt ale mele.

Ruj Kiss Me More Lip Tatoo are miros de ciocolată și nuanța 03 este nuanța perfectă de nude. Pensula permite o aplicare foarte simplă și rapidă, fără a depăși conturul buzelor datorită ergonomiei. În ceea ce privește rezistența îl voi încadra la categoria de mijloc, nefiind nici rezistent întreaga zi, dar nici genul acela de ruj lichid care se duce imediat. L-am completat cu creionul de buze Waterproof Lipliner care e ușor mai deschis ca rujul dar merg perfect împreună. Creionul rezistă foarte bine, are o formulă cremoasă și din nou, e simplu de aplicat. 


Per ansamblu, având în vedere calitatea produselor, dar și prețul accesibil, vă recomand cu căldură să le acordați o șansă. Este foarte posibil să le găsiți la insulițele din mall-uri, dar și pe site-ul Flormar România. Desigur, gama este mult mai variată, așa că vă puteți alege nuanțele și produsele după nevoi și preferințe. 

Voi ce experiențe ați avut cu produsele Flormar?


Comentarii

Postări populare