Hygienium, Senzate și Expertto Forte fac casa mai bună, împreună!

Tu ai remarcat că după ce ai trecut de o anumită vârstă, deja începi să pui mai mult pe primul plan lucrurile în ceea ce privește casa, masa, bunăstarea personală? 
Anul acesta, deși n-am dus lipsă în ceea ce privește îngrijirea corporală, machiajele și parfumurile, principalele mele investiții s-au concentrat spre a găsi soluții care să-mi facă traiul mai ușor, curățenia mai bună și per ansamblu, să fiu sănătoasă în locul pe care îl numesc "acasă" cu cât mai puține eforturi. 
Grande Gloria Production prin multitudinea de branduri aflate în deviza portofoliului, au fost alături de noi la #bloggeritelacastel, cu un set enorm de produse. Astăzi vreau să-ți povestesc despre selecțiile non-food printre care am găsit niște produse tare interesante ce se vor potrivi și casei tale și pe care eu le-aș recumpăra negreșit la finalizarea acestora. Sunt și produse pentru casă, așa cum spuneam, dar și produse de îngrijire personală numai bune la casa omului. Hai să-i dăm bice, căci avem multe de discutat și impresii de oferit!

Kitul de produse marca Hygienium 

 Brandul Hygienium devenea popular încă din perioada pandemiei sau cel puțin atunci am auzit eu prima dată afirmații privind acesta. 
Din gama lor am primit următoarele produse:


  • Soluția naturală No BZZ - acest spray bazat pe esențe naturale este menit să prevină pișcăturile de insecte care, în vara aceasta și cel puțin în cazul meu, au fost o raritate. Ca prin urmare, nu am reușit să-l testez, dar rămâne pus la loc de cinste pentru momentele când voi avea nevoie. Vine cu un pulverizator ergonomic ce facilitează aplicarea și se presupune a avea inclusiv un efect de hidratare al pielii. Produsul este adecvat pentru întreaga familie, inclusiv copiilor cu vârsta de peste 3+.
  • Crema răcoritoare cu mentol No Bzzz - adjuvant la spray-ul de mai sus, în colete s-a regăsit și acest gel-cremă compact ce ameliorează inflamația și iritația pielii după ce nefericirea s-a produs. L-am folosit chiar zilele trecute pe mama care s-a trezit cu o inflamație pe mână. Chiar dacă vine într-o cantitate mică, formatul fiind perfect pentru orice poșetă și inclusiv pentru trusa de călătorie, se folosește o cantitate redusă. Inflamarea și senzația de mâncărime s-a oprit în scurt timp, iar pielea a fost ușor catifelată, cu miros plăcut de scorțișoară.

  • Dezinfectant gel antibacterian 88% alcool - mulți dintre voi nu știți, dar sunt extrem de empatică cu tot ceea ce înseamnă natură și animale. De aceea, încerc să ajut zi de zi cât îmi e după posibilități. Bineînțeles că nu mă pot abține să mângâi animalele abandonate pe care încerc să le ajut oferindu-le hrană sau care ajung să se corcolească la mine în brațe. Totuși, ținând cont că eu am 2 pisici de interior seensibile, dezinfecția este foarte importantă. Hainele ajung la spălat, iar mâinile și picioarele după caz, trebuie bine dezinfectate pentru a evita ca să ajungă bacterii sau virusuri la pisicii mei. Așa că acest gel fără clătire îmi e de mare ajutor. Îl port în geantă sau în buzunarul de la geacă în zilele răcoroase, iar la nevoie folosesc o cantitate optimă pentru dezinfectarea mâinilor. Nu am observat nici să-mi usuce și nici să-mi crape pielea de la el.
  • Spuma Hygienium pentru igiena intimă - eram deja familiarizată cu această spumă pentru că, o cumpărasem înainte de eveniment. Deci intră la categoria provizii. Îmi place tare mult pentru că e delicată cu zona aferentă, nu-mi provoacă disconfort, iar conceptul tip spumă mi se pare foarte interesant.
  • Dischete demachiante circulare - sunt foarte pretențioasă când vine vorba de dischete căci, nu-mi place ca nimic din articolele și accesoriile de igiena să-mi "zgârie" fața. Ori să mă trezesc plină de "puf" în momentul în care folosesc astfel de dischete pentru curățarea ojei. Ei bine, acestea sunt fix pe placul meu! Moi, ușor de utilizat chiar și în zona ochilor, dischetele din bumbac Hygienium sunt o opțiune perfectă dacă vreți să încercați ceva nou și/sau dischete de calitate la preț accesibil. Iar un pachet conține 120 bucăți. 

  • Șervețele umede și șervețele intime Hygienium - ambele opțiuni îmi plac mult. Din nou, materialul e plăcut, iar șervețelele sunt îmbibate cu suficientă soluție, nu uscate cum am mai pățit cu alte branduri. Au și un parfum plăcut, delicat, iar șervețelele intime conțin inclusiv acidlactic și hialuronic pentru hidratarea și protecția florei intime.

Kitul de produse Senzate Cosmetics

De la Senzate Cosmetics au intrat în uz alte 3 produse de îngrijire.
Printre acestea s-a regăsit pachetul de șervețele demachiante de care eram extrem de curioasă. Pot spune degajat că sunt cele mai bune șervețele de acest fel pe care le-am încercat vreodată, curățând imediat, rapid, chiar și cele mai rezistente/dificile produse cosmetice. Au o formulă adecvată chiar și pentru tenul sensibil. 





Mai apoi, am testat și 2 produse de igienă, respectiv - săpunul de mâini cu trandafiri și crema de mâini cu flori de cireș. Săpunul curăță delicat și în profunzime mâinile fără să le usuce, oferind și o senzație catifelată la atingere care e completată de crema de mâini. Iar despre cea din urmă pot afirma că e una dintre cele mai faine creme pe care le-am încercat vreodată. Se absoabe în piele în doar câteva secunde, invăluind-o într-un miros extraordinar care are o persistență îndelungată. Mâinile nu rămân nici grase, nici lipicioase, așa că e perfectă chiar și pentru persoanele mofturoase.



Kitul de produse Expertto și Expertto Forte

Hai să vorbim și despre produsele pentru casă care nu sunt mai prejos de cele deja amintite.
Aici, cel mai interesant mi s-a părut să încerc șervețelele pentru încălțăminte. Știam că există, dar prin magazinele în care le căutasem eu nu am găsit nimic. 



Așa că le-am testat de îndată pe diferite tipuri de material. Bineînțeles, pe pielea sintetică sau încălțăminte din țesătură lucioasă s-au comportat extraordinar de bine. Încălțămintea a ieșit aproape ca scoasă din mașina de spălat sau de sub jetul de duș. La cea din piele naturală (unde am o pereche de adidași extrem de pretențioși), încălțămintea a ieșit curată în câteva secunde în proporții de aproximativ 70%. Totuși, având în vedere prețul și rezultatele, garantat merită încercate. Sunt de mare ajutor să se regăsească în poșetă căci, fix atunci când nu trebuie se murdărește încălțămintea mai tare iar ele ne pot scoate din impas cu ușurință. Trebuie să știi și că nu prezintă culoare, deci pot fi folosite și pe papuci colorați, dar și albi.



Un alt produs versatil care îmi place tare mult e pachetul de șervețele universale care sunt alegerea rapidă și eficientă pentru orice tip de suprafață. Având o cantitate suicientă de lichid și o formulă de curățare corespunzătoare, acestea pot fi folosite și la mobilă, geamuri, parchet, toaletă, chiuvetă etc. pentru îndepărtarea murdăriei și a unor depuneri. Curăță și degresează foarte bine și rapid, fiind un real ajutor când ești pe grabă, obosit sau când pur și simplu nu ai chef să insiști cu fel și fel de soluții ca să-ți vezi casa curată.



Iar la final vreau să aloc și câteva rânduri soluției Experto Forte cu pulverizator, concepută special pentru curățarea mobilei. Am folosit-o chiar și pe parchet după ce Ion a făcut o ispravă și aveam nevoie și de ceva care să neutralizeze mirosurile neplăcute de urină. Atunci am descoperit pentru prima dată cât de frumos și luxuriant miroase. Și da, e perfect sigură ca să fie utilizată pe absolut orice suprafață de lemn, motiv pentru care o folosesc inclusiv pentru igienizarea ușilor.  Pe lângă miros mai sunt multe alte lucruri care îmi plac la ea. De exemplu, eficiența în curățare - îndepărtează imediat praful și amprentele cu care am o problemă veșnică. Și un alt lucru special la ea, e că oferă un luciu și o strălucire desăvârșită tuturor acestor suprafețe, după curățare, parchetul, mobila și ușile arătând ca noi. 



Sper că aceste recenzii îți vor fi de folos și că ai descoperit cel puțin câteva produse noi pe care să le adaugi data viitoare în coșul de cumpărături. Le găsești atât în magazinele Grande Gloria, dar pe www.lolliboni.com alături de multe alte produse. Nu uita să lași și tu în comentarii impresiile tale, dacă ai folosit aceste produse sau oricare altele din aceste game, ce merită încercate. 

Pe curând!

Comentarii

Postări populare