De ce au bărbații un păr atât de frumos și sănătos?

 Iată un mic secret despre mine, pe care-l știu mulți apropiați - fiind pasionată de păr și de îngrijirea acestuia, de fiecare dată când mă întâlnesc cu un prieten, nu mă pot abține să nu-i trec mâinile prin cap și să mă joc cu acesta. Bineînțeles, dacă mi se permite. Marea majoritate nu au nicio problemă. Și cum să nu fiu entuziasmată când văd un păr atât de bogat, îngrijit și în mare, sănătos?


Într-adevăr, mi se pare uneori că noi, femeile, exagerăm cu privire la multe aspecte. Întocmai de aceea anumite zonecheie ale corpului nu arată atât de bine pe cât ne-am dori. Mai e și extrema cealaltă la care, din dorința de a arăta bine, de a impune trendurile sau de a primi atenție, ne procesăm părul mult prea des. În consecință, podoaba noastră capilară își pierde din strălucire, volum, lungime șamd. Faptul că foarte puțini bărbați fac asta, le permite să se limiteze la o rutină de îngrijire cât mai simplă. Chiar și părul alb care pentru multe dintre noi e o adevărată bătaie de cap, pentru bărbați este un accesoriu. Iar în loc să se vopsească, mulți preferă să folosească șampon nuanțator bărbați care le redă strălucirea și îi pune în evidență părul grizonat. Există desigur și excepții.

Cea mai comună problemă a bărbaților e lupta împotriva mătreții, iar în cazurile cele mai dificile, aceștia sunt predispuși la alopecie mai mult decât femeile. Tu știai asta? Când își pierd din păr și/sau rămân cu goluri inestetice care, desigur, le pot afecta personalitatea și încrederea în sine. Alopecia ereditară poate fi "soluționată" eficient folosind implanturi, iar mătreața rămâne cu și fără poate, una dintre cele mai simple condiții de tratat/ameliorat chiar și acasă. 

Recent mi s-a cerut o recomandare în acest sens, așa că iată ce șampoane am adăugat în coșul de cumpărături. 

Vichy Dercos Anti-Dandruff pentru păr uscat


Înainte de a alege un șampon pentru bărbați menit să soluționeze problema mătretii, la fel ca și la femei, trebuie ținut cont de tipul părului și al scalpului, formularea fiind uneori diferită, cel puțin la nivelul concentrațiilor de ingrediente. În general, aceste șampoane tind să usuce firul de păr datorită agentului de curățare profund, dar sunt și opțiuni balansate ce limitează această senzație. Despre Dercos am auzit vorbindu-se foarte mult timp, așa că a fost prima opțiune adăugată în coșul de cumpărături. Face parte din categoria șampoanelor dermatocosmetice, testate și aprobate dermatologic, așa că mi-am pus toată speranța în el. Am fost plăcut impresionată să văd că există șampoane Vichy Dercos pentru diferite tipuri de păr și scalp, inclusiv pentru cel care se confruntă cu psoriazis, sebum în exces, păr normal etc.


Head & Shoulders Deep Cleanse Itch Relief

Pentru că gama lui favorită timp de mulți ani a fost Head & Shoulders, mi-a atras atenția să văd că s-au scos noi formule pentru îngrijire părului bărbaților, una dintre ele fiind și aceasta. Acest șampon își propune să amelioreze senzația de mâncărime ce apare odată cu uscaciuneade la nivelul scalpului și disconfortul estetic, fiind o opțiune accesibilă cu acid citric și mentă (cunocută pentru efectul purifiant).


Head & Shoulders DermaXPro Repair

La fel de interesantă mi s-a părut și noua linie Head & Shoulders DermaX. Nu faceți confuzie însă! Acesta nu e un șampon dermatologic, denumirea "Derma" provenind conform specificațiilor producătorului de la binecunoscuta vitamina E care se regăsește într-o mulțime de produse cosmetice. 


Conține și ulei de argan și avocado, alături de aloe vera, menite să redea părului hidratarea de care are nevoie. Totuși, să nu uităm că rolul de bază al șampoanelor este cel de curățare. Așa că, pot presupune că deși oferă un aport înpotriva combaterii mătreții, acesta e mai cu seamă ceva mai delicat. Iar la un păr extrem de uscat trebuie să aveți în considerare că ar putea fi necesar inclusiv un balsam de păr.


Acestea fiind zise, veți descoperi la Notino numeroase opțiuni de șampoane, din diferite categorii de preț, pe care le puteți folosi cu drag din confortul casei proprii pentru a limita sau a soluționa diferite probleme, chair și când vine vorba de mult iubitul păr/scalp al bărbaților. 

Voi ce produse eficiente ați încercat împotriva mătreții?

Comentarii

Postări populare