V-ați "șlefuit" gândurile pentru cea dea 25-a ediție de SuperBlog?

 Unii dintre noi s-au născut să fie medici. Alții profesori, poeți, muzicieni. Tot mai multă lume în ultima vreme aud că e în căutarea de noi job-uri pentru că nu mai sunt deloc mulțumite de stayutul lor. Și-mi amintesc de fiecare dată de parcursul meu profesional de care sunt foarte mulțumită la momentul actual. 

Să fii freelancer vine și cu bune, și cu rele. Și trebuie înainte de toate să-ți placă să scrii, cum era la mine acum vreo 12 ani. Totul a început cu SuperBlog care a ajuns să deschidă porțile din nou la cea de-a 25-a ediție, competiție de scris creativ. Mi s-a părut interesantă ideea de a realiza texte pe diferite teme, căci presupunea să nu mă plictisesc. Și deja după o participare, devea o tradiție înscrierea mea. În ultimii 2-3 ani m-am tot înscris, dar n-am fost în stare să-mi duc participarea până la capăt, dat fiind că am transformat treaba asta într-un job full-tine care uneori înseamnă și 12 ore, weekenduri sau zi de sărbătoare. Am ales să scriu măcar la probele care-mi fac cu ochiul. Și până pe 25 septembrie, cei de la Fares oferă posibilitatea de a testa câteva dintre produsele lor pe care le-am descoperit la o ediție trecută, așa că e un prim motiv pentru care am ales să îmi fac cunoscută iar candidatura. Din ce am auzit pe grupul SuperBlog, vor fi multe suprize, ca de fiecare dată, iar participarea la fiecare probă aduce fie premii generoase în produse, fie în bani. Vedem ce-o fi.

Îmi place ceea ce fac și consider că e un domeniu de care nu te poți plictisi cu ușurință. 

Sursa: https://super-blog.eu/

Să fie SuperBlog o posibilitate de schimbare în carieră?

Da! Cred cu tărie acest lucru. Pentru persoanele care nu știu încotro s-o ia cu viața lor, cum să-și crească veniturile sau care vor să descopere ceva nou, SuperBlog poate fi o opțiune. Se prezintă diferite teme creative, diferiți sponsori fiecare cu cerințele sale, iar acesta poate fi un prim pas către a face cunoștință cu câteva din meseriile de actualitate ce au loc în mediul online.

În timp ce la unele job-uri se cere experiență, aici nu e nevoie decât de puțin curaj și multă creativitate. Au fost în edițiile trecute mulți tineri, femei, bărbați, care au reușit să câștige premii valoroase, dar și să intre în contact cu noi oameni și mai prețioși. Comunitatea e în general una plăcută s-o e ușor în același timp să descoperi oameni și noi prietenii pe termen lung.

Dacă tot știu cum funcționează treaba, de ce mai particip la SuperBlog?

Pentru cunoștințe, beneficii, pentru a-mi ocupa timpul liber cu lucruri utile. Este o oportunitate să stai în fața telefonului sau a calculatorului și să poți face ceva nou, să înveți lucruri, iar fiecare ediție a fost și rămâne o provocare pentru orice participant. Și deși există un juriu, se dau note și diplome de participare, nu se compară cu tradiționala școală când am trecut mulți dintre noi prin diferite situații neplăcute. Într-un fel sau altul, aici, te "lupți" cu tine însuți mai presus de toate. Și mai apoi cu ceilalți. 

Așadar, dacă nu știi încotro s-o apuci, ai peste 16 ani, îți plac provocările, te afli oriunde în această lume, dar ești motivat să-ți "șlefuiești" gândirea creativă și să o transformi într-o poveste de succes sau crezi că ai potențial, nu lăsa pe nimeni și să nimic să te oprească din a te înscrie la SuperBlog. Participarea e gratuită, iar înscrierea se poate face oricând pe durata competiției. Că alegi să scrii pentru unul sau mai mulți sponsori este alegerea ta. Realizarea unor povești creative îți poate aduce numeroase premii și afirmarea că da, și tu poți avea parte ulterior de o carieră în online.

Ai curaj să experimentezi? La 1 octombrie se dă startul primelor probe, cu termen de finalizare de 7 zile pentru fiecare în parte.

Acest articol denotă dorința de înscriere în cadrul competiției SuperBlog 2022, ediția de toamnă.

Comentarii

Postări populare