Qween Bee - o paletă cu farduri de ochi de care te vei îndrăgosti

by - vineri, ianuarie 06, 2023

Salutare, dragilor!
Iată că ne reauzim la un prim articol pe acest an. La final de 2022 am testat una dintre cele mai promițătoare palete de farduri de la Avon, iar astăzi a venit momentul să trasez gândurile mele cheie ca urmare a experienței avute. 

Ca femeie, nu mă pot abține să nu introduc în colecția mea cât mai multe produse de machiaj interesante. Așa că nu am stat pe gânduri când am văzut ultimele campanii BuzzStore printre care și cea mai recentă lansare Avon. În 2022 am avut bucuria de a testa multe produse Avon care m-au surprins plăcut, iar colecția de farduri Wonderland care vine cu 3 palete a câte 9 farduri.



Vedeta testelor la final de an a fost paleta Qween Bee cu nuanțe pământii, mate și sidefate, care se potrivește pentru orice tip de piele, culoare a ochilor etc. având printre cele mai versatile nuanțe. 

Qween Bee - una dintre cele mai bune palete cu farduri de ochi din 2022, la cel mai bun preț de pe piață 



Costul unei astfel de palete este de 45 lei la momentul actual, iar reprezentații Avon o pot obține la un preț chiar și mai mic. Sub 100 lei este destul de dificil să găsești o paleta care să fie ușor de mânuit de către oricine, fardurile să fie intens pigmentate și machiajul final să fie unul rezistent fără prea multe adaosuri. Desigur, contează și îndemânarea persoanei care o folosește. 

Totuși, în cazul meu care am folosit palete din diferite categorii de preț inclusiv unele similare acesteia pot spune că, Qween Bee e o alternativă excelentă pentru un buget redus. Cuprinde atât nuanțe reci, cât și calde, dar și nuanțe strălucitoare ce permit să fie folosită și pentru machiaje uzuale de zi cu zi, dar și festive.



Rezistența fardurilor este ireproșabilă, la fel ca și partea de blending. Nu am folosit o bază de farduri pentru a obține rezultatul din imagine care s-a păstrat întreaga zi și care a fost 1:1 cu cel realizat într-un alt moment, cu o paletă de farduri ce depășește de 4 ori valoarea acesteia. Și chiar dacă rezistă bine, fardurile sunt ușor de îndepărtat cu un produs demachiant uzual. 

Dimensiunile mici îi permit să fie adăugată ușor într-o geantă sau un bagaj de călătorie, deci având la îndemână această paletă pentru atunci când călătorești vei putea să-ți dai frâu liber imaginației în materie de make-up fără să-ți ocupi mult spațiu.



La machiaj am utilizat inclusiv creionul cremos Glimmerstick în nuanța Golden Crown la care am decoperit de asemenea câteva atuuri. Linia de creioane cremoase Avon este la fel de ușor de utilizat, formula fiind plăcută cu pielea la aplicare, iar nuanțele variate și frumoase. Dat fiind culoarea bej-aurie, nu pot spune că Golden Crown mă avantajează neapărat dat fiind pielea deschisă, dar mi-a oferit luminozitate în colțul intern al ochilor și pe pleoapa inferioară, ceea ce oferă mai multă profunzime din punct de vedere estetic și un efect de mărire. 

Chiar dacă face parte din categoria produselor cremoase care au de regulă o rezistență limitată, creionul nu curge, nu se întinde, nu irită zona ochilor și e mai mult decât perfect. Așa că sunt foarte tentată să încerc și alte nuanțe. 





Astfel, dacă vă doriți noi produse de machiaj senzaționale raport calitate-preț pentru colecția voastră sau dacă încă mai aveți de făcut cadouri după sărbători, vă sugerez să aruncați un ochi peste cele două produse. Garantat vă vor suprinde într-un mod plăcut. 

#BUZZFestiveMakeupByAvon
#buzzAVON

You May Also Like

0 comments