Machiaje favorite de toamnă

 Dat fiind sarcinile haotice pe care le-am avut de dus la bun sfârșit în ultima vreme, în ultimele 2 luni care marchează începutul toamnei am optat pentru machiaje rapide. Câteva dintre produsele mele s-au făcut cu ușurință remarcate fie datorită gradului de acoperire, fie a ușurinței în utilizare și a efectelor obținute. Așa că astăzi vă împărtășesc câteva recomandări care v-ar putea fi de folos dacă doriți să vă completați colecția de produse cosmetice. Pe marea majoritate le găsiți disponibile pe Notino la prețuri accesibile alături de ofertele variate care vă pot aduce la fiecare comandă și cadouri diverse.



Primer pentru ten




Pentru ten, pe lângă numeroasele produsele de îngrijire, am introdus în rutina mea de îngrijire câteva produse noi. Unul dintre ele este Catrice Glam Filter care a devenit viral pe internet într-un timp foarte scurt.

Deși îl găsiți la secțiunea fond de ten, acesta este de fapt un primer colorat. L-am făcut însă să funcționeze pentru tenul meu cu un concealer cu o acoperire mare și 2 straturi de produs aplicate cu burețelul umezit. Această bază de machiaj oferă un aspect radiant și contribuie la uniformizarea tenului, prevenind acumularea fondului de ten sau a bb-ului în liniile fine sau “strângerea” acestuia. Machiajul rezistă impecabil întreaga zi dacă este setat cu o pudră sau cu spray de fixare.


Ieftin și bun în materie de anticearcăne

Pe partea de concealer am terminat anticearcănul de la Rimmel London, pe care l-am înlocuit în prezent cu Essence Camouflage Matt Concealer. Având un ten foarte deschis la culoare am luat nuanța 20 Light Ivory și se potrivește perfect. E ușor de blenduit și are o acoperire mare, perfectă pentru zonele cu imperfecțiuni, iar prețul este unul mic comparativ cu alte anticearcăne care au aceeași calitate. Prin urmare, dacă sunteți în căutarea unei alternative accesibile, acesta este o recomandare perfectă.


Unul dintre cele mai bune BB-uri testate vreodată




Pe partea de fonduri de ten nu am introdus nimic nou în rutină față de produsele pe care vi le arăt cu regularitate și pe Instagram. Dar în schimb, beauty box-ul Notino din luna august mi-a permis să fac cunoștință cu Snail Repair Intensive BB Cream nuanța 21. Vă recomand cu toată căldura aceste box-uri care sunt pline de produse variate, la prețuri extrem de avantajoase, de la branduri renumite. 



Cât despre acest BB pot spune că mi se potrivește perfect. Are o textură mai densă, iar acoperirea este medie spre mare (chiar mare aș spune). Tenul se vede impecabil și uniform după aplicare și se păstrează excelent o zi întreagă mai ales dacă folosiți cel puțin un spray de fixare (NYX Plump Finish este aliatul meu care nu-mi lipsește zilnic atunci când mă machiez; uniformizează cu succes machiajul și îl menține impecabil întreaga zi).


Cea mai fină pudră de fixare cu un efect intens de netezire




La capitolul pudră, deși nu e o noutate, preferata mea este cea de la Paese Bamboo. Prețul pe Notino este extrem de mic pentru calitatea și proprietățile sale. E o pudră translucidă extrem de fină care netezește cu succes orice zonă și contribuie bineînțeles, la durabilitatea machiajului. Mi se pare o alternativă chiar mai bună și cu un aspect mai frumos față de pudra de orez pe care o foloseam înainte și care, de asemenea are un preț redus.


Combo-ul preferat pentru buze pline



Pentru buze combo-ul meu favorit este format din Fat Oil Lip Drip în nuanța Missed Call și Smooth Whip în nuanța Pom Pom. Deși pentru uz zilnic nu aș folosi în mod obișnuit o nuanță atât de intensă de roz cum e Smooth Whip Pom Pom, am descoperit că se vede grozav atunci când îl las câteva minute, apoi îl șterg și revin cu gloss-ul Fat Oil. De asemenea, uneori aplic Smooth Whip în colțuri, urmând să uniformizez buzele folosind gloss. Buzele capătă un contrast de nuanțe roz foarte plăcut în acest fel și purtabil zi de zi. Chiar dacă nu am fost fană a gloss-urilor niciodată, trend-ul m-a acaparat și efectul de buze pline, juicy, similar celor injectate cu acid hialuronic, nu este un efect pe care să-l pot trece cu vederea.

Sky High - O mascara ce curbează și alungește genele dintr-un singur gest




Iar la capitolul machiaje pentru ochi un nou favorit pe care-l folosesc de o lună încoace este popularul Sky High de la Maybelline. Intensifică cu ușurință privirea, alungește genele fără să le încarce, iar periuța ergonomică reușește să le separe cu ușurință. Acum înțeleg de ce foarte mult timp s-a situat în topul preferințelor din Social Media. Atunci când îmi doresc un efect intens de conturare al ochilor aplic 2 straturi și sunt gata de ieșit oriunde.



Voi ce ați mai testat nou și credeți că merită întreaga atenție?

Comentarii

Postări populare